Ucapan Wakil Guru Sempena Majlis Persaraan

Majlis pelantikan ketua dan penolong ketua tingkatan 2021. Ucapan wakil guru majlis persaraan.


Ucapan Wakil Guru Majlis Persaraan Ucapanku

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh salam sejahtera salam 1Malaysia salam sehati sejiwa.

Ucapan wakil guru sempena majlis persaraan. Ucapan terima kasih saya ucapkan kepada rakan rakan kerana telah memberi kepercayaan kepada saya berucap mewakili rakan guru di majlis yang penuh bermakna ini. CONTOH UCAPAN WAKIL MURID UNTUK MAJLIS PERSARAAN Assalammualaikum wbkth dan Salam Sejahtera. Doc Teks Pengacara Majlis Persaraan Anneza Hussein Academia Edu.

Doc Ucapan Wakil Pelajar Sempena Persaraan Puan Zaimah Binti Zanan Fathiyah Nana Academia Edu. Encik Ngadimin bin Misran Guru Penolong Kanan Ko-Kurikulum. Teks Ucapan Wakil Pelajar Sempena Majlis Persaraan Guru Besar Us Trends News.

Ini adalah contoh ucapan perpisahan untuk guru. Teks Ucapan Ketua Pengawas Sempena Majlis Persaraan. Yang Berusaha En Zainuddin bin Basiran Guru Besar Sekolah Kebangsaan Seri Medan 2.

31 MAC 2016 KHAMIS Terima kasih pengacara majlis. Ucapan Wakil Murid Sempena Majlis Perpisahan Guru Syd Thomposon 2012. Alhamdulillah bersyukur kita kehadrat ilahi kerana dengan limpah kurnianya dapat kita.

31 mac 2016 khamis. Yang diraikan Tuan Puan _____ Penolong-penolong Kanan Yang. Teks Ucapan Wakil Guru Sempena Majlis Persaraan.

Contoh Teks Ucapan Perpisahan Guru. TEKS UCAPAN WAKIL PELAJAR SEMPENA MAJLIS PERSARAAN PUAN JANATU SAPUAN. Contoh Ucapan Wakil Murid Untuk Majlis Persaraan.

Yang berusaha Tuan Pegawai PPD Encik _____ Guru Besar SK Hosba yang diraikan Tuan Hj Ismail b. UCAPAN WAKIL GURU DI MAJLIS PERPISAHAN TUAN PENGETUA SMK BUKIT GOH. Yang Berusaha En Mohd Zakariah Bahari Penolong Kanan Pentadbiran.

Teks ucapan pengetua sempena majlis persaraan PK1. Jasamu dikenang dan kekal ucapan khas dari wakil pelajar smkkt sempena hari guru 2020. Mohmad harin bin basiran guru penolong sukor bin marzuki selaku wakil daripada badan kebajikan guru dan kakitangan sk lktp sungai sayong.

Bismillahirrahmaniraahim Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua. Saya percaya segala pengalaman suka duka dan pengetahuan yang diperolehi menjadi memori dan panduan dalam menjalani hidup kita di masa hadapan. Teks Ucapan Perpisahan.

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah swt kerana dengan izin-Nya saya diberi ruang dan. Teks Ucapan Wakil Guru Majlis Persaraan Pengetua Rumah Aoi. Yang dihormati En Abdullah Bin Ghani Guru Penolong Kanan HEM Yang saya hormati En Mat Salleh Bin Hj Keliwon Guru.

Ustaz Mohd Anuar bin Mohd Amin GPK HEM SMK. Serta semua guru SK Seri Medan 2 yang dihormati sekalian. Sempena majlis persaraan inisaya wakil pelajar mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih atas segala sumbangan cikgu Cik Lim Yee Ming sepanjang berkhidmat di smk bukit besar ini.

Teks Ucapan Wakil Pelajar Sempena Majlis Persaraan Guru Besar. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. Jika anda ucapan guru guru dan pelajar sempena majlis persaraan pengetua smk kijal pn hjh sabariah binti ibrahim pada 31 mei 2021.

Terima kasih kepada Puan Pengerusi Majlis. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh salam sejahtera salam 1malaysia salam sehati sejiwa. TEKS UCAPAN UNTUK MAJLIS PERSARAAN GURU APPRICIATING AND SENT OFF TEKS UCAPAN PENGETUA.

31 mac 2016 khamis terima kasih pengacara majlis. TEKS UCAPAN PENOLONG KANAN 1 mewakili guru-guru SMK Seri Hartamas. Sebagai wakil guru dapat saya menyampaikan sepatah dua kata di majlis yang indah dan nyaman ini.

Boleh bagi video ucapan perpisahan guru bersara ni untuk guru anda. Guru-guru SMK Seri Hartamas serta anak-anak pelajar yang dikasihi sekalian. Dicatat oleh KEMBARA SUFI on Khamis 8 Oktober 2015.

Guru-guru dan murid-murid yang dikasihi sekalian. Ucapan wakil guru majlis persaraan. Terima kasih Puan Pengacara Majlis Yang berusaha Puan Hajjah Wan Norini bt Wan Hamat GPK Pentadbiran SMK Bukit Goh.

Ucapan wakil guru sempena majlis persaraan. Hamzah YDP PIBG En Abdul Ghafar b. Ucapan terima kasih saya ucapkan kepada rakan rakan kerana telah memberi kepercayaan kepada saya berucap mewakili rakan guru di majlis yang penuh bermakna ini.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh salam sejahtera salam 1malaysia salam sehati sejiwa. Alhamdulillah bersyukur kita kehadrat ilahi kerana dengan limpah kurnianya dapat kita berkumpul pada hari ini di Majlis Perpisahan Saya yang akan mula bertugas di Sekolah Kebangsaan Seri Sejati bermula pada minggu hadapan. SEMPENA MAJLIS PERSARAAN _____ TARIKH.

Salam sejahtera dan selamat pagi. Video ucapan majlis persaraan guru. Sebagai rujukan ini adalah contoh ucapan perpisahan untuk guru.

Ucapan Ydp Pibg Sempena Persaraan Guru Besar. Dengan limpah rahmatNya dapat kita bersama-sama pada pagi yang berbahagia ini untuk meraikan majlis persaraan pengetua yang kita kasihi Yang Berbahagia Datin Zarina Binti Abdul Rahman. Serta semua guru SK Seri Medan 2 yang dihormati sekalian.

Terima kasih pengerusi majlis. UCAPAN MAJLIS PERSARAAN OLEH WAKIL PELAJAR MURID. Saya percaya segala pengalaman suka duka dan pengetahuan yang diperolehi menjadi memori dan panduan dalam menjalani hidup kita di masa hadapan.

Doc Contoh Ucapan Wakil Murid Untuk Majlis Persaraan Sharina Sharina Academia Edu. Doc Contoh Ucapan Wakil Murid Untuk Majlis Persaraan Sharina Sharina Academia Edu. Video ucapan wakil pelajar majlis perpisahan guru berpindah ke sekolah lain.

Sempena majlis persaraan tarikh.


Teks Ucapan Wakil Murid Untuk Persaraan Pn Pengetua 8


Doc Contoh Ucapan Wakil Murid Untuk Majlis Persaraan Sharina Sharina Academia Edu


LihatTutupKomentar